jerry

Come Alive - Rachel Taylor

JAN:

塔玛勒•歌碧:

木樨:

Take away the make up and the clothes that I wear

卸下彩妆,脱去身穿的衣服

I've got a heart that's beating softly and it's gasping for air

一颗心,缓慢的跳动着,用力的呼吸

'Cause I'm alive, but I'm not living

我虽然活着,但却从未真正的生活过

 

Afraid to show you all the mess I hope deep inside

害怕向你展露那些我希望一直深藏的过去

Gotta knack for holding back and I'm the first one to hide

我总能很好的隐藏一切。

'Cause I'm alive, but I'm not living

我虽然活着,但却从未真正的生活过

 

I never thought that I would find

我从不敢想象我会找到

Someone who would take my mind

那个带我找回

Off of who I used to be

曾经自我的人

What I left behind

我曾遗忘的

 

You picked me up

是你帮我拾起

Oh my dear, you saved me

哦,我最亲爱的, 你拯救了我

And you make me feel

你让我觉得

Like I'm not so crazy

我并不那么疯狂

With you

有你在

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

 

I'll breathe you in

我会紧紧抱着你

And I'll hold you close

不离不弃

And where you are

你去哪里

Is where I'll go

我便紧紧跟随

With you

有你在

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

 

You came in and you showed me what a love should be

你悄俏走进我的世界,向我展现爱原本的样子

It was strange, you captivated every part of me

奇怪的是,你让我深深被你吸引

Brought me to life and now I'm living

带我重生,重新活一次

 

I never thought that I would find

我从不敢想象我会找到

Someone who would take my mind

那个带我找回

Off of who I used to be

曾经自我的人

What I left behind

我曾遗忘的

 

You picked me up

是你帮我拾起

Oh my dear, you saved me

哦,我最亲爱的, 你拯救了我

And you make me feel

你让我觉得

Like I'm not so crazy

我并不那么疯狂

With you

有你在

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

 

I'll breathe you in

我会紧紧抱着你

And I'll hold you close

不离不弃

And where you are

你去哪里

Is where I'll go

我便紧紧跟随

With you

有你在

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

Oh, oh, oh

哦。。。哦。。。哦

 

Oh, oh, oh

哦。。。哦。。。哦

Oh, oh, oh

哦。。。哦。。。哦

 

You picked me up

是你帮我拾起

Oh my dear, you saved me

哦,我最亲爱的, 你拯救了我

And you make me feel

你让我觉得

Like I'm not so crazy

我并不那么疯狂

With you

有你在

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

 

I'll breathe you in

我会紧紧抱着你

And I'll hold you close

不离不弃

And where you are

你去哪里

Is where I'll go

我便紧紧跟随

With you

有你在

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

 

Oh, oh, oh

哦。。。哦。。。哦

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来

I come alive with you

和你在一起,让我重新活了过来


评论

热度(13)