jerry

Breathe Me - Sia

一个人:

《Breathe Me》

Help, I have done it again
请帮助我,我又犯了同样的错
I have been here many times before
我这样做已经很多次了
Hurt myself again today
今天再一次的伤害了我自己
And, the worst part is there’s no-one else to blame
可是最糟糕的是 ,这都是我自作自
Be my friend
成为我的朋友
Hold me, wrap me up

拥抱我,抱紧我
Unfold me
不要放开我
I am small
我如此渺小
I’m needy
我如此窘困
Warm me up
温暖我
And breathe me
让我呼吸
Ouch I have lost myself again
真疼我又一次的迷失了自己
Lost myself and I am nowhere to be found
迷失了自我,无处可寻
Yeah I think that I might break
是的,我觉得我要崩溃了
I’ve lost myself again and I feel unsafe
我再一次迷失了自我,并且我满心惶恐
Be my friend
成为我的朋友
Hold me, wrap me up
抱着我,抱紧我
Unfold me
不要放开我
I am small
我如此渺小
I’m needy
我如此窘困
Warm me up
温暖我
And breathe me
让我呼吸
Be my friend
成为我的朋友
Hold me, wrap me up
抱着我,抱紧我
Unfold me
不要放开我
I am small
我如此渺小
I’m needy
我如此窘困
Warm me up
温暖我
And breathe me
让我呼吸


评论

热度(14)